Ca asa-i in tenis!

Image

M-am programat cu masina la firma de asigurare sa mi se deschida un dosar de dauna. Nu am putut sub nicio forma sa obtin ceva peste ora 16.10 desi am depus mult efort (programul se termina la 17.30).

La ora stabilita aterizez la intrarea in parcarea imobilului indicat si incepe meciul! Mentionez ca am traversat Bucurestiul pentru a rezolva treaba.

-Aici se fac dosarele de dauna, intreb eu ?

-Da ! raspunde portarul, care imi ridica bariera.

Nici nu apuc sa intru in parcare, peste limita barierei, ca imediat primesc replica aceluiasi portar.

-Nu puteti parca aici ! Este parcare peste drum, intoarceti si parcati acolo !

-Dar am intalnire cu agentul ! Este exact ora stabilita, ma justific eu!

-Nu se poate. Trebuie sa mergeti in interior la etajul II si nu puteti lasa masina aici.

Contrariat, intorc masina si traversez un drum destul de intens circulat pentru a parca la exact 10 metri. Revin, traversez prin loc nemarcat (nepermis) si urc, ati ghicit, la etajul II pentru marea intalnire cu agentul.

Lamurim scopul prezentei mele, facem hartiile, deschidem dosarul si ajungem la etapa fotografierii avariilor.

-Sa mergem la masina, zice agentul ! Unde este parcata ?

-E parcata peste drum.

-OK, mergeti si o aduceti in parcarea noastra !

-Cum ?!! Tocmai ce mi s-a spus ca nu pot parca in aceasta parcare. Nu ar fi mai simplu sa mergem noi acolo unde este parcata ?

-Ba da ! Doar ca nu imi este permis si va trebui sa o aduceti din nou in parcarea noastra !

Imi inghit cu greu cuvintele si cobor cu grija scarile. Ati inteles, am trecut din nou strada prin loc nepermis, m-am asigurat si am adus masina in fata agentului. Faza cu pozele a trecut fara probleme. M-a anuntat ca, ulterior, va trebui sa mergem la birou sa finalizam dosarul.

Relaxat, ma uit in parcare si ochesc un loc unde sa o las pe perioada finalizarii documentelor. Nici nu apuc sa trag aer in piept  ca ma si loveste ceva in moalele capului. Era tocmai replica agentului.

-Nu puteti lasa masina aici. Va rog sa o duceti inapoi peste drum !

-Ei, asta-i buna !

N-am mai rezistat ! Desi azi a fost o zi racoroasa m-a luat cu calduri si cred ca am scos si ceva fum pe urechi.

Ghiciti voi cu cine am avut  meciul.

Comments are closed.

