Pentru prima data

t h eker

Ce ar trebui sa fac pentru a avea o viata fericita?

Asta m-am intrebat de destul de multe ori, sa nu spun ca in fiecare seara, inainte de culcare, si pana la ora scrierii acestor randuri inca nu am gasit un raspuns. Am crezut ca actiunea este totul! Am actionat. Am abandonat. Am luat-o de la capat. Mereu am actionat si am crezut ca voi intra pe drumul fericirii, al succesului dar la momentul analizei etapelor intermediare mereu ma regaseam “pe aratura”.

In urma cu ceva vreme am fost la un curs gratuit care mi-a trezit interesul pentru dezvoltare personala. Am intrat in contact cu mai multe idei si am auzit despre persoane importante in lume, in acest domeniu.

Primul pas spre o viata fericita: am luat o pauza – pentru citit!

Astazi am cumparat cartea lui T. Harv Eker si am inceput lectura ei. Am pus un pariu cu mine: pana duminica dimineata sa o termin.

Pentru prima data!

Comments are closed.

