Network-Marketing clasic – 10 pasi spre succes

Sunt foarte multe materiale informative care sunt foarte folositoare in instruirea celor care doresc sa dezvolte o afacere proprie in sistem MLM. Cred ca putina istorie nu strica asa ca am ales sa ma refer in acest material la regulile network-marketingului clasic statuate de Richard Bliss Brooke.

1. Nu va agatati de fiecare om pentru a nu fi refuzati categoric; nu trebuie sa insistam ca fiecare om cu care vorbim sa adere sau sa colaboreze cu noi in afacerea pe care o dezvoltam.
2. Nu cereti nimic concret prospectului; daca le cerem sa cumpere ceva de care nu au nevoie sau nu doresc, oamenii se retrag interpretand gestul ca un amestec in viata lor.
3. Aveti 4 asi in maneca daca prospectul nu este entuziazmat sa asiste la o prezentare, folositi-i:

prezentarea ofertei
crearea interesului fata de oferta
crearea dorintei de a cunoaste oferta
stimularea deciziei pentru a primi un raspuns favorabil

4. Fiti generosi cu ascultatorii dvs., ascultati-i pe prospecti pentru ca si ei sa va asculte.

5. Interesati-va de oamenii cu care discutati prin intrebari, descoperiti ce le place si ce nu le place, ce le lipseste cel mai mult, care este cel mai important lucru din viata lor.
6. Analizati si descoperiti punctele cheie ale oamenilor, care sunt punctele de interes ale prospectului, dorintele sale si ale familiei.
7. Faceti pasi marunti, spuneti prospectului ca aveti solutia pentru rezolvarea problemelor cu care se confrunta si rugati-l doar sa arunce o privire pe oferta.

-Stiu o cale prin care ati putea  sa va rezolvati problemele. V-ar interesa sa vedeti despre ce este vorba?
-Sunt implicat in ceva care te-ar putea ajuta si pe tine. Te intereseaza sa vezi oferta mea?
-Cred ca te potrivesti perfect cu programul nostru. Castigul pe care l-ai putea realiza ti-ar rezolva toate necesitatile. Vrei sa vezi cum arata programul nostrum?
-Cunosc un program in care poti castiga bani in plus, pe langa serviciu. Se pot castiga intre 200$ şi 2000$/luna. Te intereseaza asa ceva?

  8. Prezentati planul de marketing sau de cariera cu pasiune.

9. Indemnati prospectul sa actioneze pe loc. Rugati-l sa se decida pe loc pentru ca orice intarziere sau consultare cu alta persoana poate anula tot efortul.

10. Trageti concluziile discutiei pe loc: daca raspunsul este “Da” incepeti colaborarea, daca este “Nu” atunci intrebati-l daca nu cunoaste pe cineva care ar dori sa vada oferta.

Advertisements

Comments are closed.

%d bloggers like this: