Internetul ucide afacerile MLM?

Buna prieteni!

Am citit destule informatii care spun cum poti utiliza (sau nu) cu adevarat internetul pentru a construi o afacere in sistem MLM si a obtine, de fapt, succes pe termen lung dar si unele care sustin literalmente ca acesta ucide industria MLM. Sunt destui antreprenori cunoscuti, aflati in topul castigurilor, care sponsorizeaza cu succes 10-20 reprezentanti lunar in afacerile lor in timp ce multi altii stau pur si simplu in fata calculatoarelor personale cate 10-12h pe zi pentru a-si promova oportunitatea, fara prea mult succes.

In acest context, puteti voi sa va folositi de internet pentru a construi o afacere MLM? Ei bine, s-ar putea sa va surprinda sau nu, dar raspunsul este, deopotriva, si DA si NU. Exista o metoda extrem de potrivita pe care si eu am inceput sa o aplic in sfarsit pentru a construi afacerea mea si totul se invarte in jurul acestor 3 activitati.

  1. Generarea de legaturi si prospectarea,
  2. Urmărirea şi închiderea,
  3. Instruirea si duplicarea.

Articolul pe care l-am citit facea trimitere la faptul ca cu cat mai multe ore petreceti pe net fara a face actiunile mentionate cu atat mai putin veti avea succes in construirea unei retele puternice pentru afacerea voastra.

Am cam realizat că exact in acest fel am pierdut primele 6 luni trimitand tot felul de mesaje spam pe Facebook.

Dupa implementarea sistemului (captare a legaturilor oportune, autoresponder si chemarea alaturi de mine a acestor legaturi) am inceput sa vad comisioanele revarsandu-se si, sincer, daca voi acum nu utilizati un astfel de sistem veti fi cel mai probabil in situatia mea, de a experimenta ceea ce am trait eu in primele 6 luni on-line.

Sa nu ne mai invartim dupa deget! Nu va mai ascundeti in spatele ecranului calculatorului sperand sa faceti milioane ci socializati, construiti relatii, alaturati-va unor asociatii sau parteneri si focusati-va in mod constant pe imbunatatirea bazei de date proprii, a “listei”.

Internetul nu este nimic altceva decat o unealta care devine perfect inutila persoanelor carora le lipsesc cele mai bune abilitati de a-i folosi impulsul. Internetul nu va ucide niciodata industria MLM dar va distruge propria voastra afacere daca nu va veti decide sa intrati in joc, chiar daca asta presupune sa intrati in noroi pana la brau!

Daca la acest moment nu aveti un sistem de captare a legaturilor oportune si strategii dovedite care sa va ajute sa va impulsionati afacerea pe internet, apasati aici!

Toate cele bune si abia astept sa ne vedem in top!

Comments are closed.

